Гарантія

ГАРАНТІЙНІ  ЗОБОВ'ЯЗАННЯ ДІЙСНІ ЗА УМОВ ВСТАНОВЛЕННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІІ ОЧИЩУВАЧА ВІДПОВІДНО ДО ЦІЄЇ ІНСТРУКЦІЇ.

ОТРИМАННЯ ГАРАНТІЙНИХ ПОСЛУГ:

В разі виникнення потреби отримання послуг згідно з гарантійним забов'язанням, зв'яжіться будь ласка з головним сервісним центром Виробника.

Інформацію стосовно адреси сервісної установи можна отримати в торгівельній установі, де був придбаний пристрій, або на сайтi www.olansi.com.ua, або по телефону  +380 44 4981175 у робочий час ( з пн. по пт. з 9.00 до 17.00).

Ні в якому разі не розбирайте та не намагайтеся відремонтувати очищувач самі.

Доставку несправного очищувача у головний сервісний центр Виробника здійснює Покупець своїми силами або узгодженими поштовими службами. Доставку до сервісного центру та повернення назад до Покупця оплачує головний сервісний центр Виробника.

Якщо випадок визнаний таким, що класифікується як ГАРАНТІЙНИЙ, повернення очищувачу працездатності здійснює головний сервісний центр Виробника безкоштовно у термін не більше 7 днів.

В інших випадках – работа здійснюється за згодою і за кошти споживача згідно з діючими тарифами сервісної установи.

Якщо випадок визнаний таким, що класифікується як ГАРАНТІЙНИЙ і в АКТі зазначено про неможливість ремонту, очищувач обмінюється головним сервісним центром Виробника на новий за наявності у Покупця: акту головного сервісного центру про неможливість ремонту, належно оформленого гарантійного талону та товарного чеку.

У разі відсутності даної моделі у Продавця пропонується на вибір Покупця заміна на іншу аналогічну модель або повернення повної вартості очищувача, зазначеної у товарному чеку.

Заміна очищувача або повернення грошей повинні проводитися Виробником у термін не більше 7 днів.